Felfedezés utazása: Második nap

A tegnap este elhelyezett rácsolt webes forgalom alapján úgy döntöttünk, hogy felkelünk Kína többi része előtt, és 6 órakor Taiyuanból nyaralunk. Szerencsére az ágyból való kiszállás nem volt nehéz, amikor egy zivatar rázta meg a szállodát.
Mire elindultunk, az eső elmúlt – bármennyire katasztrófa is ütött. A zuhanás az értékes szennyeződés egy részét mosta, felhalmozódva, figyelembe véve, hogy az utazás kezdete, a felfedezés karosszériájából, őszintén szólva, még soha nem láttam olyan embercsoportot, amely annyira elégedetlen volt, hogy felkeljen, és felfedezte autóikat és teherautóikat megtisztították. ingyen!
Reklám – A bejegyzés az alábbiakban folytatódik

[{“type”: “média”, “View_mode”: “tartalom_narrow”, “fid”: “69682”, “attribútumok”: {“alt”: “”, “class”: “média-kép”}}} ]]
A mai kirándulás magában foglalta egy még egy jelentős autópályát, mielőtt az expedíció végső célpontjába érkezett Pekingben. A felszíni vonal átlépése előtt azonban sokkal több, mint 500 km kínai utak – valamint a kínai autósok – tárgyalásokat végeztünk. Ahogy tegnap felfedeztem, a hüvelykujj politikája az, hogy feltételezzük, hogy mindenki balesetbe akar lépni, és jól kell lennie.
A kínai sofőrökről beszélve, az a hasonlóan dumfounding. Valószínűleg látott fényképeket a japán és az európai autók kínai klónjairól, valamint ezek a dolgok mindenütt. Egy órás területen a „Chevrolet Matiz”, a „Toyota Aygo”, valamint a „Lexus RX450H”, vagy sokkal különösen a Chery QQ, a BYD FQ, valamint a BYD S6 területén. Pontosan hogyan mennek el tőle, fogalmam sincs.
Egy másik fröccsöntő jelenség a gumiabroncsok megőrzésének figyelmen kívül hagyása. Két napos program alatt legalább öt robbantási maradványokat láthattunk, amelyek szétszóródtak az autópályán, és azonosítottuk a BMW X5 -et (egy valódi, nem klónt), amelynek minden sarkon versenyződött.
A Peking felé irányuló fejlődésünk kissé lelassult, amikor a szürke égbolt bezárt, és még egy nem kívánt autó és teherautó -mosoda következett be. Az autópályáról belemerültünk, amely megfelel a szervizállomásra vonatkozó indikációknak, csak hogy felfedezzük, hogy a szervizállomás még építés alatt állt, valamint az egyetlen felajánlott út 10 km -t vettünk rossz irányba. Csak Kínában.
A köd, a szitálás, valamint az igazság, hogy az ütemterv mögött futottunk, nem vettük fel, és ebédidő körül bemutattuk, és bemutattuk Pekingben. Célunk az volt, hogy válasszunk egy híres mérföldkőnek az utazást stílusosan, valamint hogy egy olimpiai évben sokkal megfelelőbbek, mint a város északkeleti sarkában található Bird’s Nest Stadion-a 2008-as pekingi játékok középpontjában.
Miután a professzionális fotósok boldogok voltak, másztuk a szállodánkba vezető webes forgalmat, és utoljára átadtuk a titkokat. Az egyik autót és teherautót elrontották, hogy hétfőn a Land Rover Autószalon -standjára telepítsék, míg a másik kettőt ma este egy rendezvény vacsorán vették a képernyőn, mielőtt visszaküldték az Egyesült Királyságba.
Ahhoz, hogy az egész konvoj megjelenjen a rutinszerűen és az érintetlenn is (szinte, megfigyeltük egy összetört ködlámpát, amikor a szállodában húztunk) a szervezet és a kitartás szenzációs eredménye. Sokkal inkább a lényeg, hogy pontosan azt mutatta be, hogy pontosan milyen kemény és megbízható Land Rovers lehet használni, ha a tervek szerint használják.
A szállodába érkezéskor egy Land Rover rajongó fogadott minket, aki az összes módszert Kanadából repült, hogy megnézze az expedíciós autókat és teherautókat a testben. Most, hogy részt vett az expedíciónak, és időt töltött a Land Rover legénységével, egyszerű látni, hogy ennek a kiváló brit márkának miért van ilyen fanatikus, amely megfelel a világ minden tájáról.
És egy utolsó dolog; Ennek az utazásnak az volt a feladata, hogy 1 000 000 fontot szerezzen a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Társaságok Világszerte Szövetségének. Eddig az összessége sokkal több, mint 600 000 font, amit mondtak nekem, tehát ha jobban akarja a Land Rover -t a céljához, adományozhat a www.landrover.com/million oldalon.
Olvassa el a felfedezés útját: első nap